lördag 20 oktober 2007

Vänner och resor

Ringde och pratade med Jonna och Emma idag. Så himla underbart att prata lite skit med dem. Länge sen! Eller iofs, Emma träffade jag för ett par helger sen, men man har ju varit van vid att prata med dem dagligen förut. Drömde att jag blev dödligt osams med Sofie och Jonna inatt, så jag var bara tvungen att ringa och prata med Jonna lite.

Vill verkligen åka till Oslo och hälsa på, om jag bara hade tiden och pengarna. Jag har ju lov vecka 44, men på fredagen åker jag med mina föräldrar till Helsingborg och hälsar på min bror Martin, för att sen åka till Skanör och hälsa på mitt senaste syskonbarn Tim. Har bara sett en endaste liten bild på honom så det ska bli spännande. Sen åker vi hem till Linköping och då har jag väl tid, men det vore skönt att bara slappa.

Helgen efter "lovet" kanske jag och några i klassen ska åka till Köpenhamn, och det pratas även om en Berlin-resa. Vore trevligt med London också för den delen. Eller till nåt varmt land. Vi har faktiskt pratat om Magaluf, hah. Hur ska man hinna och få råd?

Inga kommentarer: