måndag 1 oktober 2007

Min närmaste tid

I helgen blir det Bonnaphesten i Skövde. Vi får se hur det blir. Kanske blir roligt eftersom jag inte alls förväntar mig det.

Nästa helg ska jag åka hem igen. Förhoppningsvis följer Katti och Frida med. Kanske Fredrik eller Christian också. Det vore riktigt trevligt! Hur som helst så ska jag hyra en bil då. Mycket bättre än buss och tåg. Kassa kommunikationer kan dra åt helvete.

Om 3 veckor har jag tagit 15 poäng, vilket betyder att jag kan andas ut lite grann. Om jag inte vill gå kvar här blir jag inte återbetalningsskyldig till CSN på direkten. Har bokat en tid hos Studievägledaren nästa måndag, och då ska jag prata om hur min framtid kanske kan se ut..

2 kommentarer:

Gittan sa...

gött mos om du kommer hem! jag tror jag är hemma den helgen så då får vi ta o hooka!

Gittan sa...

oj, asso det var inte från mamma, utan från mig, sofie, men mamma var visst inloggad... hehe!