tisdag 9 oktober 2007

Threeeee is the magic number

Tre saker som alltid finns i min:
Kyl:
Laktosfri mjölk, laktosfri creme fraische och mineralvatten.
Frys: Quornfärs, jordgubbar och toastbröd.
Skafferi: Pasta, havregryn och te.
Handväska: Mobil, plånbok och nycklar.
Sminkväska: Mascara, rouge och concealer.
Badrumshylla: Ansiktsvatten, bomullspaddar och diverse hudkrämer.
Tvättkorg: Vafan?
Skohylla: Stövlar, träningsskor och klackisar.
Förråd: Tältsäng, tvättmaskin och resväskor.
Hjärna: Skolan, Ni vet vem och familjen.
Jackficka: Penna, småmynt och kvitton.
Kryddskåp: Basilika, chiliflingor och aromat.
Balkong: Utemöbler, askkopp och någon kvarglömd tändare.
Barskåp: Jag har inget :(
Köksbänk: Vattenkokare, mixerstav och rapsolja.

2 kommentarer:

superdupermaria sa...

Hej Emelie! Hittade din blogg från babys sida! Tänkte jag skulle sno idén från detta inlägg till min blogg. Antar att det går bra! :) Kram Maria

Emelie sa...

Hallå! Det går hur bra som helst, jag har själv snott den från en annan blogg :D
Fin lägenhet ni har förresten, och fin hund också! :)
Kram!