torsdag 25 oktober 2007

Done

Redovisning på bastun idag. Ingen kompletering. Men så fick vi ju den snällaste läraren J också,. Ville nästan haft T för att få lite kritik så att man lär sig till nästa gång. Nu känns det mest tomt. Inget mer att göra på över en vecka.

Imorgon ska vi ha personliga samtal och kolla igenom portfolion för att se att allt är gjort. Ska gå igenom den lite snabbt imorgon innan och kanske färglägga min kolonistuga om jag orkar.

På kvällen blir det linjefest med tema tidsmaskin. Jag ska vara hippie. Har köpt en nattlinnesaktig klänning på Kupan (second hand-affär precis nedanför mig) idag som blir perfekt.

Sen åker jag till Skanör med mamma, pappa och Katti! Eller ja, Katti blir ju avsläppt så nära Lund som möjligt eftersom hon bor där. Sen blir det Helsingborg, och så till slut Linköping på söndag.

Inga kommentarer: