söndag 21 oktober 2007

Dagens

DAGENS VILL HA: lyxig restaurangmat lagad av en gourmetkock
DAGENS KLÄDSEL: underkläder, gråa mjukisar, vitt ribbat linne och ljusrosa wesc-munkis
DAGENS SMINK: concealer, puder, rouge och mascara
DAGENS FRISYR: knut på sidan av huvudet
DAGENS HÄNDELSE: när jag tuschade fel för hundrade gången
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: tuscha färdigt plan, sektion och sektion, samt göra situationsplanen om jag hinner/orkar
DAGENS SAKNAD: gissa tre gånger
DAGENS DUMMASTE: att jag tuschade fel
DAGENS SJUKA: att jag snart tagit 15 poäng
DAGENS DROG: flötig mat
DAGENS ROLIGASTE: lumpen-glasögonen
DAGENS FAVORIT: katti fo sho
DAGENS KÖP: panpizzor och cola zero
DAGENS GODIS: en snickers och en klubba
DAGENS HUMÖR: mjää, seg
DAGENS ORD: tuscha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fel länk till mig! babelogue.blogg.se ska det vara! =) kram

Emelie sa...

Men shit. Du byter bloggar som andra byter underkläder, haha. Hur ska jag kunna veta att du bytt blogg? :D