lördag 16 februari 2008

Kvällen

Väldigt lyckad kväll ikväll måste jag säga. Vid femtiden kom Katti och Rebecca hit och invaderade mitt kök. Vi lagade nyttig vegetarisk lasagne och hade värsta tjejmiddagen med tända ljus och drinkar.
Vid åtta var det såklart Melodifestivalen och Jerk, Sofia, Andreas och Fredrik kom förbi. Kebablåten var en överraskning. Lite Boban Markovic Orkestar över det hela. Om ni sett Svart katt, vit katt vet ni vad jag menar. Smsade min mamma om att jag tänkte åka till Bromölla och äta Sanna-bakelser när Sanna Nielsen kom till final. Det finns visst sånna där. Fick tillbaka "she's my favorite girl next to you", hihi. Min mamma har humor.
Nu är klockan elva, och alla har gått hem. Inte det att jag ogillar sällskap, men det är så himla skönt att för en gångs skull inte festa och gå och lägga sig supersent på en lördag. Imorn kommer jag inte vara bakfull och då tänkte jag gå en lång promenad till kanske Saltö om det är lika fint väder som det var idag.

Inga kommentarer: