torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Det blev inte en så hemsk dag ändå. Igår var jag Karlskronas största bitterfitta, men idag sken solen när jag vaknade och jag har varit på väldigt bra humör. Har suttit med Photoshop och Indesign i skolan idag och även varit lite duktig och satt upp affischer för Linjefesten den 28e.

Efter skolan cyklade jag in till stan med älsklings-Timo i öronen. Solen sken och livet kändes helt okej. Väl i stan hade jag trippeldejt med Fredrik, Jon och Ragnar på Gröna Huset. Tre män helt för mig själv, jag är nog ganska lyckligt lottad trots allt.

Missade step-passet på Friskis, tyvärr. Men Frida sa att det hade varit jättedåligt så det gjorde förmodligen ingenting. Jag och Fredrik ska träna imorn istället. Kom precis på att det kanske inte är så smart ifall vi ska till Kåren ikväll.. Hmm.. Jag får helt enkelt inte dricka så mycket.

Inga kommentarer: