lördag 16 februari 2008

Dagens saknad

Sitter och läser min gamla skunkdagbok eftersom Stephanie, en gammal skunk/lodiz/festival-kompis, skrev en kommentar här i min blogg idag. Jag skrev extremt mycket roliga saker i min skunkdagbok. Vissa saker är totalt ohämmade och inte alls så finslipade som mina texter tenderar att bli för det mesta i de bloggar jag skrivit. Varför har det blivit så? Jag vill bli mitt gamla ohämmade jag. Synd att det nog inte skulle vara så uppskattat eftersom min mamma, mina syskon och diverse annat folk läser här. En framtida arbetsgivare som googlar mitt namn blir nog inte så impad om jag skriver bajs lite då och då. Men vafan, det måste ju finnas ett mellanting.

Appropå Stephanie, så är hela den grejen störd. Världen är för liten. Jag pluggar i en liten skitstad och senast idag pratade vi om att vi inte hade någon koll på vad Hyper Island är egentligen. BTH och Hyper Island har väl inte direkt något samarbete vad jag vet så det blir väl ganska naturligt när skolorna ligger en bit ifrån varandra. Men så skriver Stephanie en kommentar i min blogg, och hon pluggar på HI! Sjukt..

En fråga till Stephanie: Stämmer det att alla snygga killar i Karlskrona pluggar på HI? Vi har nämligen fått för oss det..

Inga kommentarer: