måndag 27 februari 2012

Enkelhet

Måste få ur mig det här. Men seriöst. Varför råkar jag ut för PUCKON hela tiden?! Som bara verkar vara intresserade av att ligga och inte bryr sig ett jävla skit om vem jag är förutom att jag tydligen är tillräckligt snygg och rolig?! Nu vet jag inte riktigt om det är så i det här fallet, men på riktigt.. VARFÖR gör man så mot någon? Invaggar den i någon slags falsk föreställning om att den är intresserad och flirtar och skriver gulliga sms helt spontant?

Vaknade innan klockan sju imorse med en klump i magen och kände bara att: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! Jag pallar inte med något krångel!

Måste det alltid vara så JÄVLA svårt?! För mig är det alltid enkelt: Antingen är man intresserad av att lära känna en person, eller så är man det inte. AV eller PÅ! Sen behöver inte det betyda att man ska bli ihop och leva lyckliga i tusen år. Det betyder bara att man försöker. Ger det en chans.

Inga kommentarer: