torsdag 9 april 2009

Ringde och ändrade mitt abbonemang hos Telenor för en stund sen. Vill inte ha fast pris, 599 kr, länge. Får alltid en räkning på typ 750 kr i alla fall för att jag surfar och mobilbloggar så mycket. Och så sa jag det, och sa att jag ville ha 299 kr i månaden istället.. Men sen kom jag på.. Att vafan.. Jag ska ju byta och få slutfaktura.. Då tar jag 199 kr istället. Då säger bruden på andra sidan linjen "Har du bestämt dig nu eller?" Vafan! JA! Jag har bestämt mig, men det var inte så att jag velade i fem år direkt.. Snarare fem sekunder. Det är jag som betalar din jävla lön, så lägg ner. Jag var inte otrevlig heller, utan hade min trevligaste telefonröst påkopplad. Jag vet hur jobbigt det är att prata i telefon med puckon hela dagarna, men jag var faktiskt inte ett pucko den här gången.

Inga kommentarer: