torsdag 9 april 2009

Linköping

Sådärja. Då var man i Linköping igen. Eller, jag kom hit i tisdags faktiskt. Men jag har typ inte gjort ett skit sen dess. Mest legat i min säng och kollat på tv-serier på datorn.
Igår umgicks jag dock med brudarna. Först pizza och vin hos Arvid, sen drog vi till Platens en sväng. Superkul att träffa Mia och Ho.. Chrille igen! Innan på dagen så satt jag på pappas kontor och caddade på min detaljplan för att den skulle vara perfekt inför intervjun på kommunen. Intervjun gick bra, så jag hoppas de väljer mig! 50/50 att jag får det just nu. Det står mellan mig och en annan kille. Pick me!
Ikväll ska jag hälsa på min bror, hans fru och mitt hjärtas fröjd och glädje Hampus i deras nya lägenhet. Sen ryktas det om Platå. Men vi får se! Nu borde jag verkligen typ rita träd eller tänka på hur jag vill att infartsleden i Karlskrona ska bli en attraktivare väg.. Men mjaa.. Är jag slapp eller slapp?

Inga kommentarer: