torsdag 9 april 2009

John ME

Lyssnar på John MEs nya skiva i Spotify. Det låter lovande. En recensent i Corren sågade skivan, men jag har absolut noll respekt för den personen så jag tänker bilda mig en alldeles egen uppfattning. Jag förstod inte varför hon jobbade där för 5 år sen, och att hon fortfarande är kvar i den här stan och på samma tidning förvånar mig. Journalister och skrivande personer är ändå kreativa personer som vill göra nya saker. Att fortfarande skriva recensioner och tillsynes inte ha kommit någonstans på 5 år känns rätt trist.

Fan, det där kändes lite hårt att skriva. Jag vill påpeka att jag överhuvudtaget inte känner personen i fråga, utan helt och hållet har dömt henne på grund av hennes sätt att skriva och hennes recensioner. Vem vet, hon kanske är världens bästa person egentligen?

Inga kommentarer: