söndag 27 mars 2011

Karlskrona

Det känns ganska konstigt att jag snart bott i Karlskrona 4 år. Jag har 1½ termin kvar här, sen är det "bara" en masteruppsats kvar. Den här våren blir alltså min sista i den här staden, och därför vill jag passa på att göra allting som jag borde ha gjort. Dessa "borde"-saker är följande:

- Gå en promenad till Dragsö (jag har hittills bara åkt bil dit och tittat på de små husen)
- Gå en promenad till Wämö-parken och titta på djuren där.
- Besöka marinmuseum mer än bara i fiket och shoppen.
- Cykla Aspö runt (hittills har jag bara varit där och tittat på fotboll)

Kommer inte på några fler just nu. Vet ni något mer jag verkligen borde ha gjort här?

1 kommentar:

Karla sa...

Tälta på en ö kanske?
Jag följer gärna med på diverse aktiviteter. Gärna cykla, är ändå ett gäng som tänkte cykla aspö runt i vår. :D