tisdag 13 juli 2010

Dagens sanning

Spot on! så att säga..

http://killingzoeagain.blogspot.com/2010/07/ingen-speciell.html

Speciellt den här delen:

"jag:

varför då? det är ju skitlöjligt. jag vet inte hur många gånger som killen har varit helt på och betett sig gosigt och kärlekskrankt efter att man har knullat och sen vill de ha ens nummer och så byter man och så går det veckor och man ba: "hm, vad skumt. han som ville ses" och så hör man av sig och frågar lite casual om man ska ta en aw ihop eller en lunch eller en promenad eller whatever och så får man en jävla roman tillbaka! typ "förlåt om jag gav dig falska förhoppningar, men jag är inte redo för en relation, jag mår inte bra just nu och BLABLABLABLABLAAAAAAA" och så sitter man där och läser sms:et om och om igen och liksom: "vad hände? jag frågade bara om vi skulle ta en öl efter jobbet""

1 kommentar:

C. Tvillingmamma sa...

Sitter och ler lite...ja jag minns de där...