söndag 23 december 2007

Summering av året

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började plugga på BTH i Karlskrona.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Mina nyårslöften förra året var:
- Träna mer kondition, och börja träna minst 4, helst 5, gånger i
veckan, istället för minst 3, helst 4
- Lära mig använda en simpel korkskruv, utan handtag som hjälper till
att dra upp korken
- Läsa mer böcker
- Skaffa ett nytt jobb som jag trivs med
- Bli en ännu bättre människa än vad jag är nu

De fetstilta är genomförda. Träningslöftet sprack när jag blev dumpad i april.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm. Nej, det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag vet.

5.Vilka länder besökte du?
Norge.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Som vanligt; kärlek.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt.

8. Vad var din största framgång 2007?
Ett riktigt sommarjobb och flytten hemifrån.

9. Största misstaget?
Jesper, helt klart.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.

11. Bästa köpet?
Min lägenhet.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Heminredning och kläder.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina gamla och nya vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alla nollningssånger!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare. Tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått vidare.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag låter ju helt deprimerad, men: gråtit.

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007?
Hos bror med hans familj, mamma och pappa.

19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Favoritprogram på TV?
Heroes och Grey's Anatomy!

21. Bästa boken du läst i år?
Marian Keyes - Är det någon där? eller Harry Potter and the deathly hallows

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej.

23. Något du önskade dig och fick?
Ett riktigt sommarjobb.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Säkerligen.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med familjen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte hade träffat Jesper.

27.Vad fick dig att må bra?
Vännerna.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Milo Ventimiglia.

29. Vem saknade du?
Ingen speciell tror jag.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Katti, Frida, Aina, Fredrik, Bruce, Jerk, Siri.. Shit, det är för många!

Inga kommentarer: