måndag 17 december 2007

Äntligen

De senaste veckorna har jag näst intill bott i min ritsal. Gått därifrån sent på kvällen, gått dit tidigt på morgonen. Inte orkat laga mat när jag är hemma utan köpt flötmat och ibland levt enbart på Varma koppen en hel dag.

Men nu har jag redovisat det sista arbetet för i år i kursen Planering: Markbostäder. Fick G, hurra! Man kan inte få VG på våra kurser nämligen. Väldigt befriande.

Nu är det "bara" två tentor i januari som hägrar. Läsa läsa läsa läsa. Har inte läst något sen jag började arbeta intensivt med mitt bostadsområde, och det känns väl sådär.. Men, det fixar sig.

Imorgon tänkte jag ha en liten fest i min lägenhet för dem som inte åker hem på direkten. Har köpt chips, popcorn, dipp och grönsaker som den underbara värdinna jag är, haha.

Ikväll ska Katti sova över här. Sleep over fo sho. Har haft fullt hus hemma hos mig hela helgen också.

Nu ska jag laga potatisgratäng för att fira!

Inga kommentarer: