måndag 12 november 2007

Tjofaderittan

Fullt ös i skolan direkt efter "lovet". Typ 13 böcker att läsa på stört liten tid. En på norska och ett par stycken på engelska. Blä.

Idag har jag gått runt på ett stort område och inventerat miljön för ett framtida bostadsområde. På slutet hamnade vi på lite fel sida av ett staket och en stenmur så vi fick rulla ut under staketet. Väldigt glamouröst. Inte. Men ganska kul!

Har varit på mitt första KHG(KårHusGruppen)-möte idag. Det kan nog bli kul. Jobbar ju ändå i ett publag på kåren, så att sitta med och påverka ligger inte så långt borta.

Just nu verkar det som om BSK(Blekinge StudentKår) har fått för sig att försöka riva upp beslutet om att flytta alla Ronnebys utbildningar hit. Största snackisen just nu. De vill att vi ska flytta dit istället. Jävla puckon. Karlskrona är en håla, men Ronneby är ÄNNU mer håla. Det verkar helt sjukt, men jag vill gå på mötet om det innan jag kan uttala mig i detalj.

Nu: Sova fem kvart i timmen.

Inga kommentarer: