lördag 8 september 2007

Kläder, träning och kärlek

Är sjukt peppad på att köpa nya kläder. Jag och Frida ska ut på stan imorn och leta lite. Karlskrona är faktiskt inte så himla hemskt som man skulle kunna tro på affärsfronten. I princip samma utbud som Linköping, men något mindre butiker. Fast Gina Tricot är faktiskt mycket bättre här. Och vi har en butik som heter Kompaniet, där de säljer Cheap Monday, Rodebjer, Acne o.s.v. H&M är inte jättespännande tyvärr, men inte heller jättekasst.

Börjar känna av att jag måste börja träna igen. Magen förvandlas sakta men säkert till en geleklump. Mycket beror på 7 dagar konstant supande förra veckan.

Kan även meddela att jag beställt en overall. Fysplans overaller är vinröda. Vi fick vårat första tygmärke från Sexmästeriet på vinbrännbollen förra veckan. Sexmästeriet heter Sexkronor och är alltså festeristerna på BTH. Tydligen ska jag aspa, aspirera, till att bli sexmästerist nästa år. Är sjukt chockad över att jag är så positiv till hela studentgrejen.

Känner stort behov av kärlek. Vore trevligt att ha någon att sova med. Jag har fått inbjudningar till detta, men väntar hellre ett tag. Känns lite för snabbt för att komma någon så nära. Det ska kännas rätt om det ska bli något sånt. Låter jättetöntigt även i mina öron, men jag mår illa av mig själv om jag kommer någon för nära som jag inte är säker på att jag vill påbörja någonting med.

Hur mår ni, mina älsklingar, runt om i Sverige och Norge?

Inga kommentarer: