måndag 10 september 2007

Ingen badminton

Slapp dag i skolan idag. Endast en rundvisning på biblioteket och lite häng i ritsalen. Gick hem, handlade lite och bytte sen om till träningskläder. Jag och några tjejer hade nämligen tänkt spela badminton som KIDS anordnar. Men när vi väl är där visar det sig att man måste ha ett eget racket. Hur många tänker på det första gången man går dit? Jag hade verkligen peppat på lite badminton..
Aina, Katti, Frida och Hilda bestämde sig för att gå ut och gå längs med havet. Men jag ville verkligen ha lite mer fartfylld aktivitet, så jag gick hem supersnabbt och lämnade väskan och stack ut och sprang 15 minuter.

Snabb promenad till och från Campus och sen 15 minuter spring. Det tycker jag är rätt godkänt som motion!

Nu ska jag äta lite mat och duscha. Vid 19 är det barmöte på Kåren. Känner mig verkligen engagerad!

Inga kommentarer: