måndag 21 december 2009

Linköping

Myspysdag på stan idag, med undantag för gråtattacken när pappa glömde bort att jag skulle följa med till US och kolla på nya operation. Usch, vad arg jag blev! Men det löste sig.
Efter US gick jag ner till Well och hälsade på Arvid och hämtade Sofie. Sen gick vi och hämtade Lisa på Chocolat, och gick sen ner till Waynes och fikade. Även Märta kom förbi, och så himlarns trevligt det var! Jag lovar att jag ska uppdatera bloggen lite mer, Märten!

Dagens hemskaste ögonblick inträffade dock när jag gick förbi mitt ex och hans nya flickvän på Storgatan. Självklart såg de skitgulliga och kära ut. Jag blev mest chockad och fick magknip. Måste han vara här? Måste han vara i min hemstad och förstöra för mig? Självklart är det inte därför han är här, men min trygga plats är här, och nu har han på något sätt förstört det för mig. Jag vill inte träffa honom, jag vill inte veta av honom.

MEN vad gör det om hundra år, när allting kommer kring? Lalalalala. Eller vad de nu sjunger. Det är inte jag som gjort nåt dumt, jag har bara varit fantastisk, och det planerar jag att fortsätta vara!

1 kommentar:

Märta sa...

Man tackar för det :)!!