onsdag 23 december 2009

Dan före dan

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Gick upp halv elva, åt frukost, läste tidningen länge, duschade. Satt framför datorn. Fixade till mig lite och drack kaffe med mamma och pappa.

Åkte in till stan vid halv två. Hade på mig mina ganska högklackade skor, så det var lite småläskigt att gå i snön, men det gick bra! Gick upp till kontoret och hämtade Mattias. Han satt där själv, alla andra hade gått hem direkt efter lunch, haha. De hade fått varsinn flaska fin champagne i julklapp. Sen fikade vi högst upp på Galleria Leo, det nya fiket, inte Café Gyllen. Alla andra fik var fulla. Trevligt att prata lite med honom, vi har inte setts sen i augusti.

Efter två timmar gick vi ut i snön igen. Jag köpte biljetter till SWEAT på lördag. Ska bli jättekul! Jag, Lisa och Sara ska dit. Maria verkade pepp också. Vilka mer ska dit? Märta, Emma, Jonna, Sofie? Kom igen, kom igen! Det blir kul!

Nu sitter jag i soffan och tar det alldeles för lugnt. Granen är klädd. Bara en massa röda och silvriga kulor och en ljusslinga. Enkelt och fint. Borde göra tryffel egentligen, men pallar inte just nu.

Inga kommentarer: