torsdag 10 januari 2008

Positivt tänkande 2008

Varför kan det aldrig vara lätt? Varför råkar jag alltid ut för personer som "inte är redo för ett förhållande just nu"? Är det någonting i min blick som säger "Komsi komsi, jag är en person som är väldigt peppad på att bli gullad lite med och sen dumpad med orden 'jag är inte redo för ett förhållande just nu'"? Knappast va?

På tolvslaget sa sötnöten Karin "I år kommer kärleken, Emelie! Den gör det!" till mig. Det ser lite mörkt ut just nu, eller vad säger ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har 355 dagar på dig, you know.. :)

Emelie sa...

Och av dessa 355 dagar ska jag tillbringa typ hälften i fucking Karlskrona. Där finns inga objekt för kärlek. Längre.

onthebuggle. sa...

Det har gått 10 dagar babe,när man minst anar det där man minst anar det! Karlskrona är kanske en guldgruva på decent karlar! Tänk bara på alla officerer! Börja hänga med militärerna det är baler,fina middagar och snygga uniformer, vad mer kan man begära!

Emelie sa...

Jag bor granne med Danny, som jag bestämt att Maria ska ligga med, och han är officer, så vem vet.. ;) Ska kolla igenom bilderna på hans kompisar :D