onsdag 16 januari 2008

Kaffe, godis och musik

Har tagit en mat-kaffe-godis-musik-paus från pluggandet precis. Åt quorngryta med cous cous. Nu dricker jag kaffe, äter päroncenter och lyssnar på Claude von Stroke - Whistler (Jesse Rose Remix). Jag vet inte vad som är bäst?!

PäronCenter är nog det godaste jag ätit på länge. Willys mörka choklad med päronsmak är också den helt briljant. På förpackningen till päroncenter står det "From Ljungsbro with love". Helt klockrent. Min lilla by skickar ut kärlek i chokladform.

Sen är musiken helt briljant den också. Claude von Stroke is the shit. Vill ut och dansa på direkten. Jag kommer släppa loss en orkan på fredag efter tentan, var så säker!

Och kaffet är också det gott! Jerk gillar inte pulverkaffe, men jag tycker det äger. Så himla smidigt, och helt klart gott. Man ska inte vara så kräsen.

Nu: PLUGGAPLUGGAPLUGGA

Inga kommentarer: