måndag 2 januari 2017

Skärpning 2017

Tydligen skrev jag bara ETT endaste blogginlägg förra året. Känns ju inte helt godkänt kanske.

Jag levde nog vildare förra året än innan. Utmanade mig själv att släppa sargen lite extra. Gick dock inte till tandläkaren. Minns inte heller att jag bakade lemonpoppyseed-muffins.

Men! Nytt år, nya tag. Började året med att hooka med en Tinderdejt, vilket jag väljer att kalla för en väldigt bra start på 2017.

I år ska jag dricka jättemycket champagne. Fortsätta träna. Bara ha på mig bekväma trosor. Bada mer, helst på natten. Försöka fokusera mindre på ensamhet och mer på självständighet.

Det här året ska jag besöka minst två land jag aldrig varit i (Egypten i januari och Polen i juli), vilket känns utmanande på ett kul sätt. Ska även bli gammelmoster igen då mitt syskonbarn (som är ett år yngre än mig) är gravid med sitt andra barn. I övrigt är det här året ett oskrivet blad.

2017, jag hoppas att du blir ett snällt år.

Inga kommentarer: