tisdag 6 september 2011

En lista

BRUKAR DU KOMMA I TID:
För det mesta. Anpassar mig till hur personen jag ska möta är.
HAR DU BRA KONDITION:
Inte speciellt, men inte sämst.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I söndags på Aspö.
HUR KÄNNER DU DIG NU:

Lite småstressad och förvirrad.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart eller vitt.

KAN DU LAGA MAT:
Självklart.
VAD PLUGGAR DU:
Fysisk planering på Blekinge tekniska högskola, sista året. Hjälp!
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nja, ibland.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Nån gång igår säkert eftersom jag hela tiden kommer på att min mamma ska dö snart.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja. Jag, Sebbe, Siri och Jonas kollade på film (Taken) hos Sebbe.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Multivitaminbrus.
ÄR DU NYTTIG:
Ganska. I omgångar.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Flera.
ÄR DU BLYG:
Nej, snarare feg i så fall.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
7.20

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Nåt dansspel.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Super Mario och Mario Kart.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det varierar.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Tyvärr.

JAG SOVER:
Rent ergonomiskt; väldigt dåligt, på mage med händerna över huvudet. Sömnkvalitetsmässigt; tungt för det mesta.
VAD SA DU SENAST?
Ha det bra, hejdå! till Frida i telefon.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, till och med två! Piteå dansar och ler och Skogsröjet.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Oftast ingen. Sen kanske mamma eller nån vän.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Plugga.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ett par stycken.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Uuuuh, inte än!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.

HAR DU KÖRKORT:
Ja, sedan 2004.
ÄR DU ENSAM NU:
Ja, sitter hemma och försöker plugga.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Plankangrillningen på torsdag och Annas födelsedagsfest på lördag kanske.. Och att det ska vara fint väder i helgen!

Inga kommentarer: