måndag 19 april 2010

Önskelista

Efter önskemål kommer här en liten önskelista till min födelsedag på fredag. Blir verkligen glad av vad som helst egentligen, men förstår att det är svårt att komma på nånting!

- Snittblommor till min stora vas. De får gärna vara av en sort som håller länge.
- Balsamico med hallon-smak från ICA. Eller liknande, men vet att de har.
- Nån god ost, typ kit eller brie eller så.
- Stora goda oliver.
- Bodylotion med nån god lukt.
- Fina muffinsformar.
- Senaste ELLE (min prenumeration har gått ut).
- Gott espresso och kaffe till min presskaffekanna.

Kommer inte på något mer nu..

2 kommentarer:

Hannanonien sa...

haha, man vet att man är vuxen när man önskar sig Balsamico i födelsedagspresent. Sött! Fö Bennys födelsedag på fredag också.

Emelie sa...

Haha, kanske det.. Borde kanske önska mig en barbie eller nåt för att sänka vuxenpoängen lite :P Just ja, det gör han! Blir det tårta? :D