torsdag 18 mars 2010

Ett möte

Tillbaka i Linköping.

Satt bredvid en kille sista biten från Alvesta till Linköping. Tänkte från det att jag satte mig att det hade varit kul att prata med någon, eftersom jag var så himla uttråkad. Och han såg trevlig ut. Men han gjorde saker på sin dator. Något slags kompositionsprogram. Sen spelade han nåt spel. Såklart börjar han prata med mig 5 minuter innan jag ska gå av. Han skulle till Stockholm. Jättetrevlig. Han hade pluggat industriell ekonomi, men hoppat av eftersom det var för industriellt. Nu ville han plugga psykolgi.

Vi kommer aldrig mer att träffas. Tråkigt.

2 kommentarer:

Hannanonien sa...

Har jag berättat att jag träffade Johan på bussen mellan Kristianstad och Åhus? Kollektivt är bra!

Emelie sa...

Ja, det har du! Jag tänkte dock inte på det när jag träffade den där killen.. Då kanske jag hade vågat prata med honom tidigare :)