onsdag 4 november 2009

Tv-serieoholic

Min hemtenta går sådär.. Igår såg jag 4 avsnitt av Fringe på raken. Avverkade även senaste avsnittet av The Big Bang Theory. Och jag kollade på Battlestar Galactica - The Plan.

The Plan var dessvärre en stor stor besvikelse. Ihopklippta gamla scener, mixade med lite nya. Riktigt dåligt faktiskt. Gav inga som helst svar. Man hade väl i princip redan fattat att cylons insåg sitt misstag med att utplåna nästan hela mänskligheten, och att de kunde älska människorna, trots de stora misstag vi gjort. Bla bla bla. Är jättebesviken. Verkar inte vara ensam om det heller.

Mellan alla serier gick jag på ett pass ZUMBA. Sjukt kul och energigivande! Ska lätt gå på det nästa vecka också.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Merlin.. Serierna tar aldrig slut.

Inga kommentarer: