onsdag 7 oktober 2009

Att-göra-lista

Kände mig extremt ostrukturerad när jag kom hem från skolan idag. Var även extremt kaffeskakig, stressad och hade något som kan liknas vid hjärtklappning. Jävligt obehagligt hur som helst. La mig på soffan och tog det lugnt en stund, men sen blev jag rastlös och stressad igen.

Läste lite på en text till litteraturseminariet imorn, och insåg att jag borde göra en att-göra-lista. Jag brukade göra det jämt förr i tiden. Dags att börja igen!

Ikväll har jag:
- Läst om tre texter till litteraturseminariet och skummat igenom de tre andra. Känner mig nu redo att diskutera hållbarhet i två timmar.
- Ätit mat.
- Tittat igenom min grupps Skillingenäs-uppgift samt skrivit om och styrt upp lite.
- Börjat skriva på samråds-uppgiften till Plangenomförande och planekonomi-kursen.

Kvar att göra ikväll är:
- Fortsätta skriva på samråds-uppgiften. Dock bara litegrann.
- Kolla på glasögon på Favoptic.
- Diska.

Inga kommentarer: