onsdag 3 juni 2009

Kontoret

För övrigt tycker jag att det är alldeles för få människor från Kna som bloggar. Av mina klasskompisar alltså. Annat folk från Kna får blogga hur mycket de vill, men jag tänker inte läsa. Jag vill bara veta vad alla gör i övriga delar av landet såhär på sommaren!

Hur går det för alla med praktik och sommarjobb?

Jag föreslog för Andreas att han skulle blogga om sin praktik och döpa bloggen till "My life with Alex", men han nappade nog inte.

Appropå praktik så var jag inne en sväng på kontoret och fick lite bakgrundsmaterial om det jag ska pyssla med i sommar. Dock visste G inte speciellt mycket om vad jag skulle göra, utan avvaktade lite inför mötena på torsdag och fredag med White och Landstinget. Är lite nervös, men det ska nog gå bra.
De är så himla trevliga på kontoret, trots att jag verkligen bara har en ytterst ytlig bekantskap med dem. Har mest sprungit upp dit och lånat toaletten när jag varit på stan, men självklart har jag ju pratat med alla och suttit där och caddat lite och så.. De vet nog mer om mig än vad jag vet om dem dock. Undra vad pappa berättat egentligen.. Många av dem från kontoret har ju jobbat där sen jag föddes, så det blir väl en del.

Inga kommentarer: