måndag 3 november 2008

It's a miracle!

Det sjukaste någonsin hände precis. Eller nä, säkert inte, men det är ganska stört hur jag har kunnat missa det här.

Jag stod precis och tittade i min garderob och suckade över att jag inte hittade någon långklänning i Linköping i helgen. Ville ha någonting svart och enkelt, men det finns helt enkelt inga golvlånga klänningar till salu hos kedjorna för en billig peng.
Fick då syn på en klänning från Cheap Monday som jag köpte för över ett år sedan och aldrig använt. Testade den, och tyckte att den ju faktiskt såg rätt snygg ut på. Men, det är långklänning som gäller på sittningen, så den skulle inte gå att använda. Tittade lite nogrannare på klänningen och ser att det är två knappar i sidan på klänningen. Kollar på insidan och tycker att det ser ut som tryckknappar, men jag har ju aldrig sett dem förr, så jag tänker att det måste vara någon detalj som inte har en funktion.
MEN! Icke! Klänningen går att fälla ner! JAG HAR EN SVART LÅNGKLÄNNING!

Inga kommentarer: