söndag 11 maj 2008

Veckan

Vilken underbar vecka det har varit. Trots mycket att göra i skolan och i övrigt har tiden flugit fram och alla dagar har varit underbara. Solen har skint varje dag och jag har blivit brun! Jag som är vit året runt i princip.. Vi har suttit ute och ätit lunch nästan varje dag och jag har grillat tre hela gånger. Igår och idag har jag och vännerna schtekt oss på Långö. I fredags grillade vi korv med Plankan på Långö, men vi schtekte oss ingenting. Långö tre dagar på raken har varit underbart. Karlskrona på sommaren är en helt annan värld. Det känns som om att man är utomlands. Underbart.

Just ja! Idag har jag tagit årets första dopp! I havet! Helt underbart. Världens bästa recept mot bakfylla. Try it, you'll like it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen titta... såg på din blogg att du åkte Longboard! Visste inte att det fanns fler åkare i vårt lilla landskap :) Vi ses på vägarna...