torsdag 27 mars 2008

XLNT Marketing

Ett av mina första jobb var på ett telemarketingföretag som telefonförsäljare av äppelcidervinäger. Ni hör själva hur långtråkigt och oseriöst det låter. Ändå gick det inte superdåligt för mig, men jag gillar inte att jobba på provision. Vissa blir triggade till att göra sitt bästa, jag funkar inte riktigt så. Inte när det gäller äppelcidervinäger i alla fall.

Hur som helst. Ser nu att XLNT Marketing, företaget jag jobbade på, har gått i konkurs och att saken har gått upp i rättegång. Pengar har stulits och nu har fyra stycken fått fängelse. Kan inte låta bli att undra om det är någon som jobbade där när jag gjorde det. Klantiga jävlar.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Vilket XLNT jobbade du på. Själv jobbade jag där och du kan ju läsa i min blogg hur det gick :(.
Mvh Fredrik Norrby

www.fredriknorrby.blogspot.com